تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

چن سال پیش که جوون بودم و جاهل یه مدت گوشی موبایلمو با گوشی خالم عوض کردم. تو این مدت که گوشی اون دستم بود  -بنا به اقتضای سنم!-  یک سری عکس ها و فیلم های بی ناموسی تو گوشیم ریخته بودم! حالا دقیقا یادم نمیاد برای کارهای پژوهشی اینا رو ریختم تو گوشی یا برای کارهای تحقیقاتی! خلاصه اینکه برای لذات مادی و جنسی اینارو تو گوشی نریخته بودم!

امروز خالم زنگ زده میگه اونموقع ها یه عکس تو گوشیم بود که خودم از دو تا سگ گرفته بودم الان هر چی تو کامپیوتر می گردم اون عکسو پیدا نمی کنم. می خوام رم گوشیمو ریکاوری کنم اون عکسو برگردونم. نرم افزار خوب سراغ نداری؟!


از دم ظهر که این جملات بین ما رد و بدل شده رسما شاش‌بند شدم! اگه ریکاوری کنه و این اسناد مبتذل هم پیدا کنه چه خاکی بخورم؟ ببین چیجوری زندگیمو دو تا سگ دارن بگا می دن. خدا سازندگان برنامه ی ریکاوری رو  -تو این مورد خاص فقط!-  لعنت کنه!

نظرات 5 + ارسال نظر

نظری ندارم ...

نوا 1390/02/25 ساعت 09:44 ق.ظ

جالب بود :) اما چرا اینقد دیر به دیر مطلب میذاری ؟ :(

وقت تنگ است. وگرنه چند تا مطلب آماده تو ذهنمه.

سحرخانوم 1390/02/27 ساعت 10:30 ق.ظ http://gahname.blogfa.com

این وبلاگ جدیدت مطالبش طولانیه. واسه همین وقتی بعد از مدت زیاد میامُ نمیرسم همشو بخونم.

نوا 1390/02/28 ساعت 12:07 ب.ظ

ای بابا بیام کمک ؟ ;)

نه دیگه به خیر گذشت!

سایت بیتوته 1390/02/29 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.beytoote.com/

دوستان،همکاران و وبلاگ نویسان عزیز

سایت بیتوته پایگاه سرگرمی، علمی ، فرهنگی ، هنری ،آموزشی و...

با دارا بودن هزاران مطلب در زمینه های مختلف در خدمت تمام ایرانیان عزیز میباشید.

سایت بیتوته،عنوان بهترین پایگاه در راستای تقویت بنیان خانواده را در چهارمین جشنوارۀ بین المللی رسانه های دیجیتال کسب کرد.

امید است بتوانیم رضایت خاطر شما بازدید کنندگان عزیز را جلب نمائیم.


سایت بیتوته : www.beytoote.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد