تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

چن سال پیش یه بازی اینترنتی رایج شده بود که توش باید یه توپیو طوری تو یه چهارچوب اینور اونور می بردیم که به چیزایی که همونجا هی وول می خوردن نخوره. بعد مثلا تو توضیحات بازی نوشته بود رکورد این بازی 18 ثانیه هست و هر کی بتونه 10 ثانیه نسوزه خیلی باهوشه و از این حرفا. بعد من بازی می کردم خیلی راحت یک دقیقه توپو نگه می داشتم! اوایل خودم کلی تعجب کردم ولی بعد گفتم شاید واقعا کلی هوش دارم و انیشتین زمانم. بعد فکر کردم نکنه امام زاده ای، چیزی باشم. البته بچه که بودم فکر می کردم بزرگ شم پیامبر می شم! به خدا! بعد که رفتم مدرسه تو کتاب دینی خوندم دیگه پیامبر نمیاد و آخریش حضرت محمد بود. بازم به خودم دلداری می دادم که خب صبر کن بزرگتر بشم با خدا صحبت می کنم حالا حکم ختم نبوتشو ملغی کنه دیگه. بیشتر از این که نیست. اصلا یه جورایی به پارتی بازی انگار اعتقاد داشتم. خلاصه. یه روز با بعضی رفیقای مورد اعتمادم رفته بودم کافی نت، خواستم هم برا دوستام کلاس بزارم و هم بدون مشورت با خدا از همین الان واسه خودم اصحاب جمع کنم. این بازی رو اوردم گفتم راحت می تونم یه دقیقه توپو نگه دارم. همه گفتن کوصیشر میگی. البته ناراحت نشدم که این حرفو زدن چون همه پیامبرا اولِ کار از این حرفا میشنیدن. کلی ادعا کردم. بعد بازی کردم ولی سه چهار ثانیه بیشتر دووم نیاوردم. دوباره امتحان کردم بازم نشد. اصحاب شروع کردن به ریشخند کردن.

اینجا بود که فهمیدم اینترنت دایال آپ من باعثه که بازی رو اسلوموشن ببینم. هیچی دیگه. فکر پیامبری رو از سرم بیرون کردم از اونموقع به بعد.

نظرات 10 + ارسال نظر
هانیه 1390/01/23 ساعت 10:03 ب.ظ http://gamaj.blogsky.com

تو رو خدا دیگه حوصله ی پیامبر میامبر جدید نداریم!

نشدم که. ولی اگه میشدم پیامبر خوبی بودم به خدا.

منم بچگی هام وقتی اولین بار فیلم مریم مقدس رو دیدم فکر کردم در آینده یه پسری به دنیا میارم که مثل عیسی پیغمبر باشه (ببین تبعیض جنسیتی همه جا بیداد میکنه هاااا چرا من نمیتونستم آرزو کنم که پیغمبر بشم؟ )آها داشتم میگفتم اما امروزه تنها اعتقادم بر اینه که پسر من از خودمم بی شعورتر میشه یعنی باید بشه.

یعنی الان دیگه امیدی نداری که اینطور بشه؟

علی 1390/01/25 ساعت 05:55 ب.ظ http://thinker.blogfa.com

اوه اوه من خیلی روی این بازی فسفر سوزوندم ولی نمیشد اوائل انداختم گردن موس ولی دیدم نه این کار تمرکز میخواد که من ندارم .البته بماند برای تصور یک صحنه !!! ذهنم میتونه عکس رو با کیفیت نجومی و به صورت full HD تولید کنه
خیلی وقته به این نتیجه رسیدم که هیچ پخی نمیشم ،

اون پسره 1390/02/01 ساعت 05:17 ب.ظ http://roooznevesht.blogfa.com

از گُنده ترین پدرسوختگیام که باعث شد تو دل دوس دخترم جا وا کنم همین بازیه بود..
اوایل آشنایی بود که این بازی رو داد بهم و خواس ببینه چند مرده حلاجم...
منم زرنـــــــــــگ
سیستمم اونموقع قدیمی بود و سرعت پایین.روش برنامه اسنگیت که سنگین بود رو اجرا کردم و شروع به بازی کردم
دو دقیقه و نیم رکورد زدم...
اصن یه وضی
همینجوریا بود که عاشقم شد...
همش از همین بازیه کیلید میخوره...

هه هه

پری کاتب 1390/02/05 ساعت 02:56 ق.ظ

بخدا روانیه نوشتنتیم!
این بلاگ هم لینک شد
اول به دلمون دوم به بلاگ در پیتمون

غزلک 1390/06/29 ساعت 01:59 ق.ظ http://qazalak.persianblog.ir

از قسمت بالایی وبت تا همین پستُ خوندم خیلی وقت بود وبگردی نکرده بودم راحت می نویسی دوست دارم

نازی 1390/09/10 ساعت 01:16 ب.ظ

راستش وقتی اول اسم وبلاگت رو دیدم خیلی خوشم اومد ولی حالا ...اگه مثل بقیه بگم فاسد و فلان و این ها چرت محض گفتم . چون تو وجود همه مون هست ولی هر حرفی رو نباید هر جایی زد.اسم وبلاگت رو خیلی خراب کردی...اگه تویی که شاغلی می رفتی با یکی و داستان سکسی تعریف میکردی هم مخاطب هات بیشتر میشد هم وبلاگت انقدر مسخره نمی شد اینو از رو صداقت میگم نه بد اومدن.خوش باشی

nafi3 1391/10/02 ساعت 01:13 ب.ظ http://machul-khan.blogfa.com/

واااااای ینی خیلی باحال بودا.تو دیازپام یکی دو بار فک کنم نوشته بودی همینو که بچه بودی فک میکردی پیامبر میشی!ولی من الان که اینو خوندم یادم اومد دقیقا منم بچه بودم فک میکردم پیامبر میشم!بعد انقدم مثلا ادای آدم خوبا رو درمیاوردم!انقدم همه رو نصیحت میکردم!وااااااااااای ینی الان دقیقا همه ی اون افکارم داره یادم میاد!دمت گرم که یادم انداختی!برم بخندم به دوران منگلیام :)))))))
خانوادت مذهبی ن فک کنم!!!چون خانواده ی من هستن!فک کنم این افکارم به خاطر این بوده!

البته دوره منگلی نبود دوره بچگی بود دیگه. به هر حال فکرش لذت بخشه. نوستالژیه دیگه.
نه خانوادم مذهبی نبودن. نمیدونم چرا این فکرارو میکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد