تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

حتی تو این مورد هم عرضه ندارم

امروز صبح ساعت 8 کلاس داشتم، یه گوشیمو ساعت 7 زنگ گذاشتم یکیو ساعت 7:10 دقیقه که اگه اولی رو زدم خورد کردم دومی حداقل بیدارم کنه. خب این دو تا گوشی با همکاری همدیگه تونستن بیدارم کنن ولی انگار یه کوه رو دوشم بود. انگار منو با چسب راضی به تختخوابم چسبونده بودن. اصلا وضعیت اسفناکی بود. دلم واسه خودم سوخت که چقدر بدبختم. اصلا نمیتونستم بلد شم. تو این میون تنها موفقیتی که کسب کردم این بود که ساعت 7:50 دقیقه از حالت دراز کش دربیام و رو تختم بشینم. ولی این حالت دوام نیورد و خیلی زود ولو شدم. یه لحظه با خودم گفتم ما رو به جهان خوشتر از این یکدم نیست که بگیرم باز بخوابم. من که برم سر اون کلاس چیزی متوجه نمیشم. واسه چی الکی خودمو عذاب بدم؟ ساعت 8:05 دقیقه تصمیم کبرامو گرفتم کلاس نرم. آقایون، خانوما، به محض اینکه این تصمیمو گرفتم یهو خواب از من دور شد. احساس سبکی کردم. احساس کردم همین الان میتونم پاشم فوتبال بازی کنم. احساس کردم یه لحظه دیگه اگه تو تختم بمونم میمیرم. حالا هر قدر کلمو محکم میکوبیدم به بالشت مگه خوابم میبرد؟ هیچی دیگه. این شد داستان ما.

نظرات 6 + ارسال نظر
mohamad 1391/09/19 ساعت 03:30 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

خواااب!
داستان کشمکش های تکراری و همیشگی خستگی برنده! :)

شهره 1391/09/24 ساعت 10:04 ق.ظ

اصلا این خواب نمیاد نمیاد وقتیم میاد بی موقع میاد شعور نداره
وقتیم میخوایش کلا میشه یه رویا

وقت نشناسه، ولی خوبه!

nafi3 1391/10/02 ساعت 02:40 ب.ظ

تو وبلاگ مملکته داریم نویسنده ای؟؟؟؟

نه. البته فکر میکنم یه بار یه چی نوشتم تو اون سایت ولی نویسندش نیستم

سحرخانوم 1391/10/16 ساعت 02:05 ب.ظ http://kharash.blogfa.com

کم آپ میکنی. بیا بیشتر بنویس.

معذوراتی هست...

آرمان 1392/02/27 ساعت 12:03 ب.ظ http://arman-zajrtalab.blogfa.com

سلام
خوبین؟
امیدوارم که حالتون خوب باشه
من وبلاگم رو تازه تاسیس کردم
با تبادل لینک موافقید؟
[گل]

هنوز نسل این کامنت ها منقرض نشده؟

شاپری 1392/09/05 ساعت 01:15 ب.ظ

:)) واقن راس میگی

الان یه ساله که لیسانس گرفدم ولی بعضی وقتا با استرس کلاس از خاب پا میشم و خابم نمیبره

ما خیلی سنی نداریم نمیدونم کی انقد اینجوری شدیم

حالا حالاها هست باهات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد