تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

فیلمی برای درک دنیای خیانتکارها

-        -  به چی می‌خندی؟

-        -  فکر نمی‌کنم، هیچ وقت می‌تونستم بهت خیانت کنم، فقط چون نمی‌تونستم... تلاش‌های مضحک برای دروغ گفتن و پنهان کردن رو تحمل کنم... ولی ظاهرا برای تو خیلی آسونه...


(Eight and a Half (1963

 


فقط یک سوال از تمام خیانت کارا دارم. چطور بار این گناهو رو دوششون می‌کشن و نمی‌میرن؟

نظرات 2 + ارسال نظر
*سایه* 1392/12/24 ساعت 02:10 ق.ظ http://missprismatic.blogfa.com/

شبا چطوری خوابشون می بره ؟

فکر میکنم فقط اولش سخت باشه. بعد عادت میشه

شاپری 1392/12/24 ساعت 09:00 ب.ظ

من هیچوقت با کسی که خیانت میکنه مشکلی نداشتم ..من با اونی مشکل دارم که باهاش ادامه میده ... خب اگه به نفر اول اعتماد نکرده برای تو چه تضمینی هست؟

برای هیچ کار تو دنیا هیچ تضمینی وجود نداره. شرایط. شرایط چه کلمه قشنگ و جالبیه. شاید یه وقت فیلمی بسازم به نام "شرایط"!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد