تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

لولیتای غمگینی می‌شناسم...

مدام بهم دروغ می گفت. درست مثل لولیتا. اما من نه مثل دکتر هومبرت پیر بودم، نه عصبی، نه دیوونه و نه حتی حسود.


مدام بهش اعتماد می‌کردم. درست مثل دکتر هومبرت. اما اون نه مثل لولیتا هزار تا لاوِرز داشت، نه جاست فور فان بود، و نه حتی کلر کولتی وجود داشت که لولیتای بیچاره‌ی منو گول بزنه.


(Lolita (1962

چرا داستان زندگی من شبیه هیچ کدوم از فیلم‌هایی که می‌بینم نیست؟




نظرات 1 + ارسال نظر
شاپری 1392/12/24 ساعت 08:57 ب.ظ

شاید چون اونجور پیش نمیری

یه سر نخ به زندگی بده تا بتونه زندگیتو مثه فیلما بسازه

خودم یه روز میشینم یه فیلم میسازم. دقیقا همونجوری که دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد