تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

باسواطای عالم!

یکی دو شب پیش بود یک دقیقه یه فیلم از کانال movie دیدم، از خوندن زیرنویساش ترکیدم. این سوتی هایی که تونستم ثبتشون کنم تو یک دقیقه:

تخسیر من هستش (تقصیر من هست)

چنترمن (جنتلمن)

خاش بکنم (خواهش بکنم)


باحال بود کلا.

نظرات 1 + ارسال نظر
م.چکاد 1390/01/12 ساعت 02:30 ب.ظ http://arbabesokhan.blogfa.com

سلام.
یعنی خداییش باحال مینویسی. خاطر خواه نوشته ها و قلمت شدم.
به ما هم سر بزن.
میگ شما بلاگ اسکایی ها رو چطور میشه دنبال کرد؟ موقعی که آپ کردین مثلا؟ بهم گوگل ریدر رو معرفی کردن؛ ولی سر در نیاوردم ازش متأسفانه. میتونی بانی خیر بشی؟

الان که می خوام فیلم ببینم ولی دفعه ی بعد که آنلاین شدم واست مبسوط توضیح می دم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد