تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

تبلور یک ذهن مازوخیست

ماکزیمال های دیازپام ِ کبیر

بچه ها یه خواهشی از همتون دارم. اونم اینه که هیچ کسی رو به زور نکنین! جدی دارم می گم. منظورم از نکنین هم همون چیزیه که ذهم های منحرف همون اول متوجه منظورم شدن. بعله. با اسم مستعار می نویسم که هر چی خواستم راحت بتونم بگم دیگه. حقمه خب. داشتم می گفتم. تو زندگیتون هیچ کسیو به زور نکنین. آخه خیلی درد داره لعنتی! آقایون خانوما یه وقت فکر نکنین من مشکل اخلاقی دارم ها. البته اگه داشته باشم هم اینجوری جار نمی زنم و آبروی خودمو به باد نمی دم. زشته خب.

بریم سر اصل مطلب. همه چیز از یه توالت شروع شد. پای گودر نشسته بودم و تا آخرین نفس سعی می کردم سم بدنم رو که به حالت طبیعی باید از طریق رفتن به مستراح به این نیاز پاسخ داده بشه رو بدون استفاده از دست مهار کنم. فقط به این خاطر که چن لحظه بیشتر پای کامپیوتر بشینم. خب احتمالا اکثر شماها این تجربه رو دارین و این شرایط رو درک می کنین و اصلا چیز عجیبی نیست براتون. مسئله از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم از راه شرعی این مشکل رو رفع و رجوع کنم. روم به دیوار رفتم دست به آب. داشتم به یه چیز هیجانی فکر می کردم. عجله هم داشتم. این شد که به خودم فشار اوردم. بدجور هم فشار اوردم لامصب. سنده لامرت با تموم قوا سعی کرد بپره بیرون. این شد که پهنای باند مقعدم به بالاترین حد مجاز خودش رسید و ناگهان دردی عجیب در سراسر بدنم طنین افکند و خاطرم را مکدر و طاقتم را طاق کرد. (این جمله برای از بین بردن زهر بی تربیتم در جملات بالا)

بعد ازاینکه درد فروکش کرد به این فکر کردم پس این بنده خداهایی که طی عملیاتی کونشون پاره میشه چه زجری می کشن. (کون پاره شدن) در اصطلاح نه ها. به معنای واقعی. خب کون پاره شدگی هر لحظه در کمینه. پس با این حساب اون جنیفر لوپز و دوستای دیگه حق دارن که باسن مبارک رو بیمه می کنن. ولی خودمونیم حالا چطور بیمه می کنن؟ یعنی کارشناس میاد اول طول و عرض مقوله ی مورد نظر رو بررسی می کنه؟ امکان داره عمقشم اندازه گیری کنن؟! اون شرکت بیمه برای سِمَت کارشناسی، استخدام جدید نداره؟!! بعد مثلا اگه اتفاقی حین عملیات برای دستگاه بیمه شده بیفته باید تو همون حالت بمونن تا افسر بیاد کروکی بکشه؟ از صحنه عکس هم می گیرن؟ چی میشه بالاخره؟

جواب این سوالارو هر کی می دونه بهم بگم شاید منم رفتم بیمه کنم. چیه مگه؟ خطر در کمینه. یهو دیدی احتیاج شد.

نظرات 8 + ارسال نظر
فری 1390/01/31 ساعت 09:25 ب.ظ

اصن من الان مرده ی این دغدغه هات شدم!

اون پسره 1390/02/01 ساعت 05:12 ب.ظ http://roooznevesht.blogfa.com

اتفاقآ تازگیا یه دوستی پیدا کردم که تو بیمه کار میکنه...
میتونه واسمون آشنا بازی کنه کارت راه بیفته.
فقط بگو شیش دُنگ به اسم خودته یا نه؟
آخه از کون خودم خیلیا سهم دارن !
;)

...

من 1390/02/11 ساعت 09:37 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

عجب...

کونت را مشاع بیمه "بکن".
در توضیح بیمه ی مشاع کون باید عرض کنم یعنی جزئی از هزینه ی بیمه بر عهده ی شخص مالک کون و الباقی آن بین سایر استفاده کنندگان تقسیم میشود. امید که این توضیحات راه گشاد شما درازپام عزیز گردد.

عجب راهکار مناسبی. خیلی به دردم خورد. تشکر. وکیلی چیزی هستی یا خودت قبلا امتحان کردی؟

علیرضا 1390/02/21 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.cry-laugh.blogfa.com

یه لحطه بمب خنده بود که منفجر شد!
به یه چیزی دقت کردی؟! خدا واسه سوژه نویسان همیشه سوژه های تپل فراهم میکنه!
این میشه همون " یک قدم از شما 100گام از من"

سوژه همیشه هست. دو چشم بینا می خواد!

درود
دیازپام جان عزیز
ما رو رنگ نکن داداش
آخه چه استفاده ای از اون فیلمای لهوی متونتی بکنی بجز...

سحرخانوم 1390/02/27 ساعت 10:28 ق.ظ http://gahname.blogfa.com

وای مردم از خنده. چطوری آدم میتونه اینهمه مطلب خنده دار بنویسه؟ ایول.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد